I. Základní ustanovení

Ustanovení těchto obecných obchodních podmínek pro maloobchodní prodej se použijí na smlouvy o dodávce potravin běžné spotřeby dodávaného do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které spotřebitel určil (dále jen Zboží) dle § 2085 an. zákona číslo 89/2012 Sb. (dále jen NOZ) uzavírané mezi Dodavatelem jako prodávajícím a Zákazníkem jako kupujícím dle ustanovení §1840 písmeno g) NOZ a §2158 an. NOZ

1. Dodavatel (prodávající):

Mlýn Kojetín, spol. s r.o., Mlýnská 280, 752 01 Kojetín

Dodavatel je zapsán pod spisovou značkou C 2278 vedenou u Krajského soudu v Ostravě.

Dodavatel je plátcem DPH.

IČ: 43541399

DIČ: CZ43541399

(dále jen "dodavatel")

Kontaktní údaje:

Telefon: +420 581 705 353

e-mail: mlynkojetin@mlýnkojetin.cz

Další kontaktní údaje jsou zveřejněny v kategorii „kontakty" na webových stránkách www.kojetinskamouka.cz

2. Kupující (dále jen Zákazník či Spotřebitel) – fyzická či právnická osoba, která nenakupuje Zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti

3. Označení Zboží, které je předmětem nabídky e-shopu dle katalogové nabídky na základě objednávek Kupujícího (Zákazníka či Spotřebitele)

- jednotlivé druhy kojetínské mouky

(dále jen pro účely obecných ustanovení obchodních podmínek Zboží )

II. Způsob provedení objednávky Zboží

Zboží na stránkách eshop.kojetinskamouka.cz je katalogem mouky a jiného zboží běžné spotřeby dodávaného do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které spotřebitel určil. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. V případě, že dojde k situaci, kdy nebude možno Zboží z jakéhokoliv důvodu dodat, bude o tomto Zákazník bez zbytečného odkladu informován a bude mu nabídnuta adekvátní náhrada, případně mu bude nabídnuto jiné řešení.

Pro objednání si Zákazník vybere požadované zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka slouží k rezervaci zboží. Dodavatel upozorňuje zákazníky, že popisy prodávaného Zboží na webových stránkách dodavatele jsou pouze orientační a ve všech případech je nutno řídit se popisem na etiketě dodaného Zboží.

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků (doprava apod.) a Zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

III. Ceny Zboží 

Platné ceny Zboží jsou uvedeny u každé položky sortimentu. Tato cena Zboží je konečná a obsahuje všechny daně i poplatky. Ceny Zboží jsou platné v okamžiku uskutečnění objednávky, tj. odesláním objednávky do systému Dodavatele. Minimální cena objednávky je 121,38 Kč vč. DPH, tj. 1x balení po 9 ks

IV. Ceny Dopravy 

Cena dopravy určuje hmotnost objednávky. Kompletní ceník dopravy je znázornět v tabulce níže: 

Cena dopravy Kojetínské mouky
Počet objednaných krabic 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ks a více
Cena bez DPH 99 109 119 218 228 238 337 347 357 456 Zdarma

V. Uzavření kupní smlouvy

Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale kupní smlouva je uzavřena teprve poté, co bude Zákazníkovi doručeno elektronicky zaslané potvrzení označené jako "potvrzení dodávky'" či telefonické potvrzení objednávky Dodavatelem, kdy si Dodavatel a Zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a způsob a termín doručení.

VI. Dodací lhůta a způsob dopravy 

Objednané zboží bude dle provozních možností Dodavatele předáno dopravci každé pracovní úterý, tj. veškeré objednávky uskutečněné Zákazníkem od pondělí do neděle, budou přichystány a předány dopravci v úterý následujícího týdne. Přeprava je realizována externí přepravní službou a cena této přepravy je již zakalkulována v ceně Zboží. Informace o termínu dodání jsou již v sugesci externího dopravce, který Zákazníkovi sdělí termín doručení Zboží.

Jiný způsob dopravy není možný.

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou Zákazník stanovil v objednávce a předáním Zákazníkovi v místě určeném Zákazníkem či jím pověřené osobě, která potvrdí převzetí Zboží svým podpisem.

VII. Způsob uhrazení ceny za zboží

Zboží je možné v plné výši uhradit online platební kartou, tj. okamžitá platba přes platební bránu, nebo osobně při přebírce zboží a to hotově. Zásilka se Zbožím obsahuje vždy daňový doklad a dodací list.

VIII. Převzetí zboží

Potraviny jsou přepravovány externím dopravcem. Samotné Zboží je pak vždy přepravováno v kartonové krabici obsahující 9ks kojetínské mouky. Při objednávce většího počtu Zboží, jsou tyto kartonové krabice spojeny stahovací páskou a je dodáno jako jeden spojený balík. Tato kartonová krabice je vždy vyjmuta a je předána Zákazníkovi. I přes všechna tato opatření je nezbytné, aby si Zákazník řádně prohlédl Zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno viditelné mechanické poškození obalu výrobku, nebo neodpovídá-li počet kusů dodacímu listu, je povinností Zákazníka sepsat za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky či o chybějícím počtu kusů, který předá spolu se Zbožím dopravci. Tento postup pak usnadní případnou reklamaci vady Zboží či jeho množství.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo ve správném počtu kusů a mechanicky nepoškozené.

IX. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady 

1. Záruční lhůty

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, má Zákazník právo tuto vadu reklamovat. Při prodeji zboží zákazníkům Dodavatel odpovídá za to, že zboží má požadovanou jakost, množství, míru a hmotnost. Zboží musí být bez vad a musí odpovídat obecně platným normám. Záruční doba Zboží je Dodavatelem poskytována do konce expirační doby uvedené na každém jednotlivém výrobku výrobcem Zboží a to za předpokladu, že byly dodrženy skladovací podmínky, které jsou uvedeny na obalu Zboží.

2. Lhůty pro uplatnění reklamace

Dodavatel odpovídá za vady, které má prodané zboží při převzetí Zboží a za vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době. Záruční doba je uvedena na každém obalu Zboží. Reklamaci na dodané množství Zboží je nutno uplatnit u Dodavatele nejpozději při předání Zboží. Zákazník nemůže uplatnit práva z vadně dodaného Zboží, jedná–li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat při převzetí zboží (např. viditelně poškozený obal či viditelně chybějící množství zboží atd.)

X. Odstoupení od smlouvy 

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí Dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu mlynkojetin@mlynkojetin.cz nebo telefonicky na tel. +420 581 705 353 a to za podmínek stanovených i těmito obchodními podmínkami.

1. Právo Zákazníka na odstoupení 

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že Dodavatel nesplní smluvené či garantované podmínky dodání Zboží a dále v případě neodstranitelných vad zboží (§2106 NOZ odst.1 písmeno d) NOZ). Podle ustanovení §1840 písmeno g) NOZ, na smlouvy o dodávce Zboží tj. potravin, nápojů nebo jiného zboží běžné spotřeby do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které spotřebitel určil, se nevztahují ustanovení nového Občanského zákoníku o spotřebitelských smlouvách, proto Zákazník nemůže od smlouvy na dodávku Zboží odstoupit z důvodů uvedených v §1829 an. NOZ.

2. Právo Dodavatele na odstoupení

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží (okamžitá nemožnost plnění) nebo výrazné změny ceny zboží. Dále je dodavatel oprávněn odstoupit od smlouvy i v případě vzniku živelné pohromy nebo nepředvídatelné události (např. stávky, války, výpadku elektrické energie apod.). Před odstoupením je ale Dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

XI. Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí Zákazníkem není ve shodě s uzavřenou Kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), jedná se o vadné plnění ve smyslu ustanovení §2099 an. NOZ a Zákazník postupuje se v souladu s ustanovením §2106 a §2107 NOZ.

XII. Řešení sporu 

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

e-mail: adr@coi.cz

web: adr.coi.cz

XIII. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel (v pozici správce osobních údajů) zpracovává se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků v souladu s Obecným nařízením EU č. 2016/679, dále jen "GDPR"), a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především k usnadnění vyřízení zákaznických objednávek i pro usnadnění jejich budoucího objednávání. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu Dodavatel sdělovat e-mailem a telefonicky obchodní sdělení s novinami, nabídkami a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Osobní údaje zákazníků může dodavatel v souladu s GDPR předávat ke zpracovávání zpracovatelům, kteří poskytují dostatečné záruky zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby takové zpracování splňovalo požadavky GDPR a aby byla zajištěna ochrana práv zákazníků. Údaje, které Dodavatel o Zákazníkovi uchovává a zpracovává, může Zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do svého uživatelského profilu. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováním osobních údajů nebo se zasláním obchodních sdělení může Zákazník kdykoliv odvolat, a to tak, že zašle emailovou zprávu na mlynkojetin@mlynkojetin.cz nebo toto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky. 

XIV. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi Dodavatelem a Zákazníkem, kterou je právnická či fyzická osoba, která nenakupuje Zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.eshop.kojetinskamouka.cz